آنچه کارفرمایان می خواهند در پروفایل لینکدین شما ببینند: راهنمای نمایندگان محافظه کار



آیا شما یک نماینده محافظه کار هستید و نگران امنیت شغلی هستید؟ با این راهنما بیاموزید که چگونه در بین میلیون ها جویای کار دیگر که ناامید از شغل هستند متمایز شوید.

فهرست دقیق دستاوردهای شما

برای این کار باید از تخیل خود استفاده کنید و حقیقت را کمی خم کنید. در حقیقت، شما در چند سال گذشته در حالی که چک حقوقی از مالیات دهندگان دریافت می‌کنید، کارهای مزخرفی انجام داده‌اید، اما این کار شما را برای کارفرمایان بالقوه محبوب نمی‌کند. به جای نوشتن «اجازه دادن به رودخانه‌ها برای تبدیل شدن به مواد غذایی واقعی»، بگویید «پیدا کردن راه‌های نوآورانه برای بازیابی مواد مدفوع».

عکس پروفایل حرفه ای

نگران به روز بودن عکس پروفایل خود نباشید، این یک وب سایت دوستیابی نیست. از آنجایی که آماده از دست دادن حوزه انتخابیه خود هستید، احتمالاً متزلزل و چشمانی پر از اشک به نظر می رسید که ظاهر خوبی نیست. در عوض، از سال 2010 عکس بگیرید، زمانی که آینده تان روشن بود و دنیا زیر پای شما بود. شما با اعتماد به نفس، شاد، هیجان زده و بسیاری از احساسات دیگر به نظر می رسید که مدتی است آن ها را احساس نکرده اید.

یک رزومه خود ستوده

لینکدین همه چیز در مورد این است که دود الاغ خود را بیرون بیاورید و خود را چشمگیرتر از آنچه هستید نشان دهید. به‌عنوان یک نماینده محافظه‌کار، به هر حال، در زمان نگارش این مقاله، این باید به طور طبیعی برای شما پیش بیاید. و اگر کارفرمایان باید بپرسند که چگونه نتایج چشمگیر شما به بیکاری منجر شده است، صادق خان و برنامه بیداری او را منحرف و سرزنش کنید.

حمایت دوستان اجباری

هیچ نمایه لینکدین بدون تأییدیه‌های نوشته شده توسط دوستانی که ظاهراً با وعده یک پینت رایگان مجبور به انجام این کار شده‌اند کامل نمی‌شود. هیچ کس آنطور که این اظهارات مزخرف ادعا می کنند تأثیرگذار نیست، اما کارفرمایان از خواندن توصیفات احمقانه دوستان شما خسته می شوند. هر حمایتی که بیشترین خنده را به همراه داشته باشد، معمولاً این کار را دریافت می کند.

یک رشته از کلمات کلیدی احمقانه

در پایان، لینکدین الگوریتمی است که اصطلاحات احمقانه را هدف قرار می دهد. صفحه خود را با کلمات کلیدی مانند “عمل”، “بهترین عمل” و “پهنای باند” پر کنید و غرق پیشنهادها خواهید شد. در صورت عدم موفقیت، ذکر کنید که PPE را در آکسفورد مطالعه کرده اید و بدون زحمت شغلی دلپذیر پیدا خواهید کرد که هزینه زیادی دارد. سیاستمدارانی که اخیراً کشور با آنها نفرین شده است، دیگر چگونه توضیح می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید