سوناک امید خود را به یک بیماری همه گیر جدید بسته است



نخست وزیر قصد دارد با شروع یک بیماری همه گیر جدید و گذاشتن همه به تعطیلات، از نتایج انتخابات امروز بهبود یابد.

با نگاهی به اوج محبوبیت خود، سوناک مطمئن است که توانایی اثبات شده او در پاداش دادن به بریتانیا برای ماندن در خانه و انجام این کار لعنتی، باعث تجدید نظر در نظرسنجی ها خواهد شد.

یک منبع داونینگ استریت گفت: «او داوطلبان عادی را به سرتاسر جهان می فرستد تا غذا بخورند، مالش دهند و با مجموعه ای از گونه های عجیب و غریب جفت گیری کنند تا هر گونه بیماری عفونی را که می توانند بگیرند.

آن‌ها سپس به خانه بازمی‌گردند، در تعدادی از رویدادهای بزرگ داخلی شرکت می‌کنند – اگر Co-op Live بتواند تا آن زمان افتتاح شود – با طیف گسترده‌ای از مردم از همه اقشار صحبت می‌کنند و جرقه‌ای ایجاد یک بیماری همه‌گیر در سراسر جهان می‌کنند و میلیون‌ها نفر را می‌کشند.”

«بعد از اینکه همه به داخل خانه برگشتند و وحشت زده شدند، یک سوناک آرام‌بخش روی تلویزیون ظاهر می‌شود که به همه می‌گوید نگران نباشند، در خانه بمانند، دست‌ها روبه‌روی فضا باشند، این همه مزخرف، و او همه را با پولی که همین امروز صبح چاپ شده است، پرداخت خواهد کرد.

واکسن جدید، بازگشایی تدریجی میخانه‌ها، تسکین بزرگ برای همه، پیروزی عظیم محافظه‌کاران و ما نگران پرداخت 40 میلیارد پوند بدهی اضافی خواهیم بود.»

دیدگاهتان را بنویسید