محافظه‌کاران اطمینان دادند که تغییر رهبر دوباره مضحک خواهد بود



رای دهندگان به محافظه کاران اطمینان داده اند که تغییر رهبر را هم هیجان انگیز و هم هیجان انگیز خواهند دانست.

پس از یک شب نتایج انتخاباتی به طرز وحشتناکی که انتظار می‌رفت، محافظه‌کاران مطمئن نیستند که آیا یک رهبر جدید در پای صندوق‌های رای به آن‌ها کمک می‌کند یا آسیب می‌رساند، اما رای‌دهندگان به آنها توصیه کردند که حداقل سرگرم کننده باشد.

ناتان مور از هرفورد گفت: «به ریشی بچسبید؟ ضرر تضمینی، بدون خنده. آیا وحشت می کنید، یک مهره کامل را انتخاب می کنید و یک ذوب تماشایی دارید؟ تضمین می شود که خنده دار به عنوان جهنم.

در مورد لیز تراس هر چه می خواهید بگویید، او طلای کمدی بود. بوریس یک مضحک کلاسیک بریتانیایی بود، همه درها برای فاش کردن مهمانی‌های مخفیانه و افتادن شلوار باز می‌شد، و فقدان مطلق شوخ طبعی ترزا می هر چه طولانی‌تر می‌شد خنده‌دارتر می‌شد.

اما ریشی؟ با این تفاوت که خیلی کوچک است، هیچ خنده ای وجود ندارد، فقط آزار دهنده است. آن را با تلاش بیهوده برای به دست آوردن کل کشور با نفوذ فردی نالایق مانند بادنوک در دالان قدرت مقایسه کنید؟ من می خندیدم.

«یا رابرت جریک، یک کلاسیک امپراتوری بریتانیا مواد یا بهتر از همه، سوئلا براورمن در تلاش است تا دیکتاتوری باشد که همیشه آرزویش را داشته است، زیرا خیابان داونینگ در اطراف او فرو می‌ریزد. فقط با فکر کردن به خشم ناتوانش میخندم.

شما بعد از 14 سال گذشته یک خنده را مدیون ما هستید. بیا با یک لبخند به پایان برسانیم و دیگر هرگز تو را انتخاب نکنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید