Handelsbanken نقش جدیدی را برای هدایت رشد در ادینبورگ اعلام می کند


یک شعبه اسکاتلندی از یک بانک ارتباط محلی، نقش مدیریتی کاملاً جدیدی را برای مکان ادینبورگ خود تعیین کرده است.

کوین هالس اولین مدیر توسعه تجارت شرکتی هندلزبانکن در ادینبورگ است.

این مرد 43 ساله از پایتخت تنها پس از دو سال به عنوان مدیر شرکت در شعبه شرقی ادینبورگ در واترلو پلیس، به سمت جدید می آید.

کوین هولس برای ضربه سر لبخند می زند.کوین هولس برای ضربه سر لبخند می زند.
Handelsbanken تنها بانک دارای رتبه AA در بریتانیا است.

آقای هالس مسئول هدایت رشد بانک در سراسر شهر با دسترسی به West End و Haymarket ادینبورگ خواهد بود.

این اولین مورد برای بانک 150 ساله است که از سال 2009 در ادینبورگ حضور داشته است.

آقای هالس بیش از 20 سال تجربه در بخش بانکداری دارد و پس از چهار سال در Aldermore Bank به عنوان مدیر ارشد اعتباری اسکاتلند به Handelsbanken پیوست.

قبل از آلدرمور، او 16 سال را در بانک اسکاتلند و گروه بانکی لویدز گذراند.

ایین هندرسون، مدیر شعبه ادینبورگ وست اند، گفت: «این یک گام تحول‌آفرین برای بانک در ادینبورگ است و از استراتژی رشد ما هم در شهر و هم در کل بریتانیا حمایت می‌کند.

رضایت مشتری معیار کلیدی شعب ما است، با تمرکز بر روابط بلندمدت با مشتری و قرار ملاقات کوین برای حمایت از دستور کار رشد ما مناسب است.

آقای هندرسون افزود: «قبلاً همه افرادی که در سمت شرکت استخدام می‌شدند، با یک نمونه کار و همچنین تمرکز بر توسعه کسب‌وکار کار می‌کردند.

“تغییر بزرگ برای کوین این است که او پورتفولیو نخواهد داشت، او بیشتر بازار محور خواهد بود و این به Handelsbanken Edinburgh اجازه می دهد تا فعال تر شود و کوین کل شهر را در نقش جدید پوشش دهد.”

در حال حاضر 9 شعبه در اسکاتلند و کامبریای شمالی به عنوان بخشی از یک شبکه بیش از 150 شعبه از زمان افتتاح در بریتانیا در سال 1982 تأسیس شده است.

آقای هالس گفت: «عالی است که بخشی از بانکی باشید که برای انجام کارهای درست شهرت خوبی دارد. هدف من بهبود این شهرت در این نقش جدید است.

هیچ ساختار پاداشی در اینجا وجود ندارد، ما همه کارمندان حقوق بگیر هستیم و چیزی که ما را تحریک می کند انجام کار درست برای مشتری است و من واقعاً این کار را دوست دارم.

“هیچ انگیزه ای برای انجام کاری که 100 درصد برای مشتری و بانک مناسب نیست، وجود ندارد. این یک توافق بسیار دو طرفه است و ما باید برای همدیگر درست عمل کنیم، زیرا مشارکت های بلندمدت ایجاد می کنیم.

وی افزود: «داشتن یک ماموریت در ادینبورگ واقعاً هیجان‌انگیز است، زیرا این یک نقش منحصر به فرد برای بانک است.

این یک نقش کلیدی در رشد بانک خواهد بود. پیش از این، ما به رشد ارگانیک و ارجاعات دهان به دهان متکی بودیم.

“آنها همیشه نان و کره ما خواهند بود، اما اکنون ما در مورد پیشنهاد خود و آنچه در واقع انجام می دهیم فعال تر هستیم، و اینکه بخشی از تاریخ Handelsbanken در پایتخت اسکاتلند باشیم، هیجان انگیز است.”

دیدگاهتان را بنویسید