Apache North Sea برای پشتیبانی از STEM در آزمایشگاه در آبردین سرمایه گذاری می کند


APACHE North Sea در حال سرمایه گذاری در آزمایشگاه در مرکز علمی آبردین (ASC) برای حمایت و الهام بخشیدن به دانشمندان STEM آینده است.

شرکت اکتشاف و تولید نفت و گاز طبیعی متعهد به تقویت آموزش علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) برای جوانان است تا بعداً آنها را به انتخاب این رشته ها تشویق کند.

این آزمایشگاه یک آزمایشگاه علمی و کلاس درس کاملاً مجهز برای دانش آموزان، گروه های اجتماعی و بازدیدکنندگان از مرکز است. این فضا به همه این فرصت را می دهد که درباره علم بیشتر بیاموزند و دست خود را در آزمایش ها امتحان کنند.

Steph McCann، مدیر جمع آوری کمک های مالی در Aberdeen Science Centre، و Gillian Owen، مدیر Apache UK.Steph McCann، مدیر جمع آوری کمک های مالی در Aberdeen Science Centre، و Gillian Owen، مدیر Apache UK.
Steph McCann، مدیر جمع آوری کمک های مالی در Aberdeen Science Centre، و Gillian Owen، مدیر Apache UK. اعتبارات: مشارکت بزرگ

جیلیان اوون، مدیر کشور انگلستان برای آپاچی، گفت: «این حیاتی است که ما همچنان به یافتن راه‌هایی برای تشویق کودکان خردسال به ایجاد علاقه شدید به موضوعات STEM ادامه دهیم.

“پرورش این کنجکاوی طبیعی به دانش آموزان کمک می کند تا پایه ای در STEM ایجاد کنند و حمایت از پروژه هایی مانند The Lab الهام بخش نسل بعدی مبتکران و رهبران صنعت ما خواهد بود.”

صنعت نفت و گاز برای چندین دهه آینده اینجا خواهد بود، بنابراین ضروری است که ما به عنوان یک صنعت با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از توسعه استعدادهای آینده حمایت می کنیم.

مرکز علمی یک موسسه خیریه ثبت شده است، بنابراین کار به حمایت مالی، کمک های مالی و درآمد بستگی دارد.

حمایت آپاچی این مرکز را قادر می سازد تا به توسعه تعاملات تحقیقاتی تاثیرگذار در شمال شرق اسکاتلند ادامه دهد و میراث خود را به عنوان قدیمی ترین مرکز علمی اسکاتلند حفظ کند.

ASC اکنون میزبان حدود 65 نمایشگاه تعاملی است که طیفی از موضوعات از فضا و علوم زیستی گرفته تا انرژی و مهندسی را پوشش می دهد.

در پاسخ به حمایت مالی، استف مک‌کان، مدیر جمع‌آوری کمک مالی ASC، اظهار داشت: «ما از Apache به خاطر حمایت سخاوتمندانه‌اش از آزمایشگاه ما، که منبعی پراستفاده برای کارگاه‌ها، کلاس‌ها و رویدادهای STEM است، بسیار سپاسگزاریم.

پول در مرکز سرمایه‌گذاری مجدد خواهد شد تا ما را قادر سازد نمایشگاه‌های جدید ایجاد کنیم، کارگاه‌ها و رویدادهای جدید را راه‌اندازی کنیم و دامنه دسترسی خود را برای جذب مخاطبان جدید گسترش دهیم، به حضور در جامعه ادامه دهیم و کودکان و بزرگسالان بیشتری را در این زمینه مشارکت دهیم و الهام‌بخش باشیم. علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات.

دیدگاهتان را بنویسید