عذرخواهی مدیرعامل Loganair به دلیل “سطوح غیرقابل قبول اختلال”


مدیر اجرایی Loganair از مشتریان به دلیل “سطوح اختلال غیرقابل قبول” در 18 ماه گذشته عذرخواهی کرده است.

لوک فرج‌الله، همراه با اعضای هیئت‌مدیره، بررسی اولیه هسته و شعبه بزرگترین شرکت هواپیمایی منطقه‌ای بریتانیا را برای اقدام و بازگرداندن انعطاف‌پذیری به شبکه پروازی خود تکمیل کردند.

در طول این فرآیند، شرکت هواپیمایی به نگرانی‌های مشتریان و خدمه خود گوش داد تا با اختلالاتی که در یک سال و نیم گذشته به‌ویژه در مناطق دورافتاده اسکاتلند تجربه کرده‌اند، مقابله کند.

لوک فارایال، مدیرعامل لوگانایرلوک فارایال، مدیرعامل لوگانایر
مدیر اجرایی لوک فارایلا امیدوار است که لوگانایر را به شهرت سابق خود به عنوان یک شرکت هواپیمایی مورد اعتماد بازگرداند. اعتبارات: مشارکت بزرگ

در نتیجه، Loganair اعلام کرده است که چندین مسیر را تعدیل خواهد کرد که اکثر آنها ماه آینده معرفی خواهند شد.

این تغییرات باید به تثبیت برنامه روزانه پرواز و کاهش تاخیرها و لغو پروازها منجر شود و به مشتریان این امکان را می دهد که “با اطمینان رزرو و پرواز کنند”.

از 10 می، تمام مسیرهای آبردین به تیساید، آبردین به نیوکاسل و گلاسکو به ساوتهمپتون از شبکه Loganair حذف خواهند شد.

همچنین تا پایان جدول زمانی تابستانی در 26 اکتبر، تعدیل‌های کوچکی در فرکانس برخی مسیرهای دیگر اعمال خواهد شد.

خطوط هوایی بریتانیا با مشکلات زنجیره تامین هواپیما و کمبود خدمه مواجه شده‌اند که با مقررات پس از برگزیت که توانایی آنها را برای استخدام خلبانان اتحادیه اروپا محدود کرده است، تشدید شده است.

علاوه بر این، مسدود شدن وام دانشجویی برای خلبانان کارآموز نیز به کمبود فزاینده خلبانان واجد شرایط در دسترس منجر شده است.

در پاسخ، Loganair مسیر جدیدی را آغاز خواهد کرد که آموزش، مزایا و تعادل بین کار و زندگی خلبانان خود را به یک عامل مهم در تصمیمات تجاری و عملیاتی تبدیل خواهد کرد.

آقای فرج‌الله اعلام کرد: «از اولین روزی که در ماه گذشته به عنوان مدیرعامل لوگانایر فعالیت کردم، به نظرات مشتریان وفادار و تیم سخت‌کوش خود با دقت گوش داده‌ام.

من می خواهم شخصاً از همه کسانی که تحت تأثیر سطوح غیرقابل قبول اختلالی که بیش از 18 ماه است در حالی که شرکت هواپیمایی برنامه پرواز مجدد را انجام داده است، عذرخواهی کنم.

کل تیم و هیئت مدیره ما در اتخاذ این تصمیمات پشتیبان ما هستند و همه ما از چشم انداز بازگشت به مجموعه اصلی اصول در قلب خود هیجان زده هستیم.

ما قصد داریم با نشان دادن اینکه می توانیم ثبات و تعالی عملیاتی مستمر ارائه دهیم و حضور خود را در این بازارها محافظت و گسترش دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید