دانشگاه داندی مجسمه هایی از گاوهای هایلند و موارد دیگر را به نمایش خواهد گذاشت


یک دانشگاه اسکاتلندی در داندی از عموم مردم دعوت می کند تا آثار هنری اصلی دانشجو را به صورت رایگان در یک نمایشگاه آزاد در ماه آینده مشاهده کنند.

نمایشگاه هنر و طراحی دانشگاه داندی BA 2024 از 25 می تا 2 ژوئن در دسترس خواهد بود.

مجسمه های شش فوتی از گاوهای هیبریدی نوازشگر در ارتفاعات در ساختمان های متیو و کرافورد در کالج هنر و طراحی دانکن جوردناستون (DJCAD) به نمایش گذاشته می شود.

یوان داگلاس برای عکسی با مجسمه های بی چهره از گاوهای کوهستانی لبخند می زند.یوان داگلاس برای عکسی با مجسمه های بی چهره از گاوهای کوهستانی لبخند می زند.
ایوان داگلاس بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا معانی اساسی کار او را کشف کنند.

ایوان داگلاس، دانشجوی هنرهای زیبا از فورفار، از گاوهای هایلند الهام گرفت تا مجسمه های گاو خود را بسازد.

این هنرمند مشتاقانه منتظر دیدار بازدیدکنندگان با “هواپیمایش” است.

آقای داگلاس گفت: «خوشحالم که مردم می‌توانند قبل از نمایش نگاهی اجمالی به کار من داشته باشند.

من حتی برای آنها هیجان‌زده‌تر هستم که ببینند پس از اتمام نصب کامل، به شکلی متفاوت ارائه شده است.»

این نمایشگاه در مقطع کارشناسی شامل حیوانات، هوش مصنوعی، برنامه های کاربردی و موارد دیگر از کار بیش از 400 دانشجو است.

آقای داگلاس اضافه کرد: «بدون این که چیز زیادی به من بدهند، کار من اسکاتلند و ماهیت اغلب متناقض هویت و کلیشه را بررسی می کند.

«به نظر می رسد مفاهیم کاملاً متناقضی از هویت اسکاتلندی و همراه با آن کلیشه هایی هم در خارج و هم در داخل کشور وجود دارد – رمانتیسم در مقابل واقعیت.

مجسمه ها بخش کوچکی از کار من هستند که نشان دهنده آن هستند.

این آثار طیفی از رشته های خلاقانه را در رسانه ها و ژانرهای مختلف، از هنر، معماری و انیمیشن گرفته تا تصویرسازی، جواهرات، منسوجات و طراحی محصول را در بر می گیرد.

پروفسور آنیتا تیلور، رئیس DJCAD، گفت: “نمایش فارغ التحصیلان 2024 فرصتی بی نظیر برای ملاقات با آخرین دسته از فارغ التحصیلان ما و تجربه و لذت بردن از جنب و جوش و تنوع کار و دستاوردهای خلاقانه و فنی آنها فراهم می کند.

ما مشتاقانه منتظر هستیم تا از همه برای جشن گرفتن و حمایت از فارغ التحصیلان و دستاوردهای آنها در هنگام راه اندازی مشاغل آینده آنها استقبال کنیم.”

ساعات کاری از دوشنبه تا جمعه از 12:00 تا 20:00 و شنبه تا یکشنبه از 22:00 تا 16:00 می باشد.

بینندگان همچنین می توانند به کارهای دانشجویی به صورت آنلاین در صفحه وب نمایش دوره کارشناسی هنر و طراحی، که در روزهای منتهی به 25 مه راه اندازی می شود، دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید