بارناردو اسکاتلند خانه هایی را برای جوانان ترک مراقبت باز می کند


یک موسسه خیریه اسکاتلندی در ادینبورگ یک پروژه مسکن در استرلینگ برای جوانانی که سیستم مراقبت را ترک می کنند راه اندازی کرده است.

موسسه خیریه Barnardo’s Scotland با خدمات محلی و شرکت ساختمانی Morris & Spottiswood برای ساخت پنج “Gap Homes” همکاری کرده است.

خانه ها برای افرادی که مراقبت می کنند ساخته شده اند و مسکن های مقرون به صرفه و اضافی را فراهم می کنند.

عکس بیرونی Gap Homes در استرلینگ.عکس بیرونی Gap Homes در استرلینگ.
Barnardo’s حمایت عاطفی و عملی را برای کسانی که در گپ هومز به آن نیاز دارند ارائه می دهد.

این خانه یک فرد جوان را قادر می سازد تا با حمایت بارناردو در یک ملک جدید در یک جامعه مستقر زندگی کند.

انتظار می رود که جوانان تا دو سال بمانند، در حالی که بارناردو به عنوان صاحبخانه می تواند از نظر مدت اقامت انعطاف پذیری را ارائه دهد.

بارناردو این برنامه را در پاسخ به عدم وجود مسکن مناسب و حمایت از جوانان در مرحله ترک مراقبت توسعه داد.

این سازمان گفت که مسکن بی کیفیت و عدم حمایت، احتمال بی خانمانی را افزایش می دهد، که با نبود مسکن مناسب برای زندگی مستقل جوانان تشدید می شود.

استرلینگ تنها یکی از مکان‌هایی است که Gap Homes در بریتانیا در آن ساخته می‌شود. رنفروشایر و اسکس هنوز خانه هایی در پیش دارند.

مارتین کرو، مدیر بارناردو اسکاتلند، می‌گوید: «برای اولین بار زندگی مستقل برای جوانانی که مراقبت‌های بهداشتی را ترک می‌کنند، می‌تواند بسیار دشوار باشد، مخصوصاً وقتی خانه‌ای را با بودجه محدود اداره می‌کنند.

«Gap Homes یک محیط امن و پایدار ایجاد می کند که در آن جوانان می توانند رشد کنند. علاوه بر این، آنها در جوامع مستقر ساخته شده اند و هزینه های جاری پایینی دارند.

«بحران فعلی مسکن به این معنی است که خانه‌های زیادی در دسترس نیست، چه رسد به اینکه جوانانی که مراقبت‌ها را ترک می‌کنند.

“آخرین توسعه Gap Homes در استرلینگ بخشی از مبارزه برای مقابله با کمبود محل اقامت مناسب برای افرادی است که مراقبت می کنند.”

آلیسون جوانی است که از Gap Home در بخش دیگری از بریتانیا بهره می برد.

آلیسون گفت: “من از 16 سالگی قبل از نقل مکان به خانه گپ برای چند سال تحت مراقبت زندگی کردم و در این مدت کوتاه در سه مکان اقامت داشتم.”

او افزود: «من در جایی که زندگی می‌کردم آدم خوشحالی نبودم، زیرا همیشه مشکلاتی مانند گرمایش یا آب گرم کار نمی‌کرد و کپک می‌زد.

«این برای ماه‌ها ادامه داشت و به نظر نمی‌رسید که شکایت‌های ما اهمیتی نداشته باشد. به همین دلیل، من مجبور شدم بارها خانه خود را تغییر دهم، اما با Gap Homes همه چیز مورد نیاز و بیشتر را دارم.

من واقعاً از بارناردو به خاطر حمایت آنها و تغییر زندگی من به سمت بهتر قدردانی می کنم.”

بازیکنان لاتاری کدپستی مردمی در استرلینگ این پروژه را ممکن کردند و از سال 2018 بیش از 14.8 میلیون پوند برای بارناردو جمع آوری کردند.

لورا چاو، رئیس موسسات خیریه در لاتاری کد پستی مردم، گفت: “ترک خانه و نقل مکان به خانه اول شما می تواند دلهره آور باشد، حتی بیشتر از آن برای جوانان با تجربه مراقبت.

خانه‌های جدید گپ در استرلینگ به آن‌ها کمک می‌کند تا در مرحله بعدی زندگی‌شان قدم بردارند و به آنها حمایت می‌کنند تا بتوانند با موفقیت زندگی کنند و من بسیار خوشحالم که این به لطف پول جمع‌آوری شده توسط بازیکنان ما حمایت می‌شود.

سال گذشته بارناردو از بیش از 11500 کودک، جوان، والدین و مراقبین در اسکاتلند از طریق بیش از 150 خدمات اجتماعی تخصصی و مشارکت در سراسر کشور حمایت اساسی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید