Sainsbury برای علامت ریاضی برای مبالغ تشویق شد، در حالی که دیگران تقسیم شدند


یک فروشگاه SAINSBURY’S کاربران شبکه های اجتماعی را با یک توضیح خنده دار در بخش لباس وارد جنون کرده است.

این تابلو که به خریداران می‌گوید قیمت‌ها با تخفیف 50 درصدی چقدر است، کاربران شبکه‌های اجتماعی را با شیوه تحقیرآمیز تابلو قلقلک داده است.

برخی به سرعت به این نکته اشاره کردند که این علامت توسط کسانی که برای انجام محاسبات ذهنی در ذهن خود تلاش می کنند، قابل قدردانی است.

یک فروشگاه SAINSBURY’S کاربران شبکه های اجتماعی را با یک توضیح خنده دار در بخش لباس وارد جنون کرده است.

این علامت دیروز مشاهده شد و در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، جایی که بسیاری از مردم در مورد مفید بودن این علامت بحث می کردند.

تصویری علامت زرد روشن را نشان می دهد که فروش صدها لباس توسط تو را نشان می دهد.

این علامت به دو ستون با قیمت اصلی و ستونی که قیمت را با نصف حذف شده ارائه می دهد، تقسیم می شود.

برخی در رسانه های اجتماعی از این علامت به عنوان “مضحک” انتقاد کردند و ادعا کردند که هر کسی که در مدرسه می رود باید بتواند تقسیم ساده بر دو را انجام دهد.

تصویری از تابلوی حامی دیروز در شبکه های اجتماعی با این عنوان به اشتراک گذاشته شد: “Sainsbury خیلی به دوقسمت پذیری مشتریان خود فکر نمی کند.”

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با عجله به این نظرات پرداختند تا حماقت عموم مردم را اعلام کنند و از Sainsbury’s حمایت کنند.

طبق ادعای کاربران در بخش نظرات پست، این پست تنها در چند ساعت بیش از 4000 لایک و صدها نظر دریافت کرد.

یکی گفت: «با کار در خرده فروشی، افراد زیادی هستند که یا نمی توانند یا نمی توانند. بعضی ها اصلا درصدها را نمی فهمند.

یکی دیگر اضافه کرد: «به یاد می‌آورم که بچه بودم، مادرم و یک فروشنده سعی می‌کردند 10 درصد از 40 پوند را برای کوپن تخفیف 10 درصدی تهیه کنند. کارمند فروشگاه رفت تا ماشین حساب بیاورد و من مثل “اممم، این 4 است؟!”

سومی گفت: «مشتریان احمق هستند. من دیگر به مشتریان خود نمی گویم هزینه چیزها چقدر است و سپس از من می پرسند. من فقط به قیمت آشکاری که در مقابل آنهاست اشاره می کنم.”

دیگری اظهار داشت: “به این فکر کنید که یک فرد معمولی چقدر احمق است و متوجه می شوید که نیمی از آنها احمق تر از آن هستند.” جورج کارلین”

دیدگاهتان را بنویسید