مسابقات سه ایالتی زنان بدون گی | BJJ برای زنان


دنی هریس، یک کمربند آبی BJJ خارج از Vision MMA در سینسیناتی، اوهایو، در 7 دسامبر یک تورنمنت تنها بدون گی زنان را سازماندهی می کند. این مسابقات در آکادمی Backwoods Grappling برگزار می شود و برنده هر بخش مبلغ 125 دلار جایزه را به خانه می برد.

از دنی چند سوال در مورد زندگی او و چگونگی وقوع این اتفاق پرسیدیم.

در زندگی واقعی چه می کنید؟

من اصالتاً اهل لوئیزویل، کنتاکی هستم، اما اخیراً به سینسیناتی، اوهایو نقل مکان کردم تا بخشی از گروه رو به رشد دندانپزشکی در این زمینه باشم.

چند وقته تمرین میکنی؟ Gi را ترجیح می دهید یا no-gi؟

من در سال 2010 در دبیرستان کشتی گرفتم. پس از فارغ التحصیلی، دانشگاه و در ابتدای کارم متوجه شدم که از فرم و بی حوصله ام سر رفته ام. در سال 2014 به یک باشگاه ورزشی رفتم تا چیز متفاوتی را امتحان کنم، کاردیو بوکس، و دیدم افرادی در حال انجام جیو جیتسو هستند. من آن را امتحان کردم و از آن زمان به عقب نگاه نکردم. من یک کمربند آبی هستم و در Vision MMA زیر نظر شاون هموندز تمرین می کنم. مربی اصلی من جیو جیتسو جرمی پندر است.

من در درجه اول no-gi تمرین می کنم زیرا با MMA نیز مبارزه می کنم. من الان تقریبا هفته ای یک بار در جی تمرین می کنم. سعی می‌کنم تا حد امکان رقابت کنم، از MMA گرفته تا تورنمنت‌های کوچک و IBJJF و مبارزات فوق‌العاده. من معمولا همیشه برای به دست آوردن یک ضایعات خوب بازی می کنم.

چگونه به ایده مسابقات رسیدید؟

من قبلاً رهبر باشگاه جیو جیتسو زنان کنتاکیانا بودم و سمینارهایی را در این منطقه با ورزشکاران زن از جمله کت زینگانو مبارز MMA و رندی میلر کشتی گیر برنده مدال برنز المپیک در این منطقه برگزار کردم. من سمت خود را در اواخر سال 2017 واگذار کردم تا روی تمرینات خودم و مربیگری کشتی دبیرستان تمرکز کنم. من در حال حاضر برای مسابقات قهرمانی جهانی IBJJF no-gi تمرین می کنم و این مسابقات تلاشی برای من برای جمع آوری پول برای هزینه های پرواز، هتل و ثبت نام است. میشل دی، همچنین یک کمربند آبی، از لوئیزویل با من اتاق خواهد داشت و در کنار من مسابقه می دهد.

میزبانی یک تورنمنت فرصت خوبی برای من به نظر می رسید تا در نقش سازمان دهنده به جامعه زنان بی جی جی برگردم و به تشویق زنان به ادامه ورزش و رقابت ادامه دهم. من برای برندگان جوایز نقدی دارم چون خانم ها سخت تمرین می کنند و ما هم مثل پسرها عاشق جوایز نقدی هستیم! من چند مبارزه فوق العاده در صف دارم: یک مبارزه فوق العاده بچه ها با دو دختر 9 ساله و یک مبارزه فوق العاده با کمربند قهوه ای با دو رزمی کار زن بسیار باتجربه، ماریسا پندر و جینا الیوت.

چه وزنه و براکت های کمربند دارید و چه کسانی با این رویداد درگیر هستند؟

مسابقات به 4 براکت تقسیم می شود: کمربند سفید 135 پوند و پایین، کمربند سفید 136 به بالا، کمربند آبی/بنفش 135 به بالا، کمربند آبی/بنفش 136 به بالا. قوانین قوانین IBJJF هستند و هزینه ورودی 40.00 دلار است.

این مسابقات در آکادمی Backwoods Grappling در کارولتون، کنتاکی برگزار خواهد شد. صاحبان سالن بدنسازی، رندال و امیلی پرینس، دوستان بسیار صمیمی من هستند و با تهیه محل برگزاری، حامیان اصلی رویداد هستند. آنها همیشه از رویاها و ایده های دیوانه من حمایت کرده اند، من نمی توانم به اندازه کافی از آنها تشکر کنم! جیکوب پراپست در طراحی گرافیکی جالب و ایده های بازاریابی/رسانه های اجتماعی به من کمک کرده است. Helm Raiments، شرکت پوشاک no-gi، کد تخفیف 20 درصدی را برای تمام بانوانی که قبل از 15 نوامبر در مسابقات ثبت نام کنند، ارائه کرده است.

حرف پایانی؟

من کاملاً عاشق میزبانی رویدادهای bjj زنان، سمینارها و اکنون یک تورنمنت هستم، بنابراین قطعاً این فقط شروع است! من قصد دارم تا زمانی که بتوانم به تلاش خود برای رشد جیو جیتسو زنان در غرب میانه و جنوب شرقی ادامه دهم. قلب من در ورزش و با مردم این جامعه است. من مشتاقانه منتظرم که یکی شغل روزانه ام را ترک کند و بهترین سرگرمی را در حرفه ام بسازد. من آرزو دارم یک صاحب باشگاه زن باشم که بتواند محیطی امن و سرگرم کننده را فراهم کند که در آن دختران و زنان بتوانند از طریق BJJ شکوفا شوند و رشد کنند. این ورزش به بیش از یک راه جان من را نجات داده است و من دوست دارم بتوانم آن را به اشتراک بگذارم! هر کسی که علاقه مند به مسابقات Tri-State است، لطفاً با من در فیس بوک تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید