یک مجتمع اداری مرمت شده اولین پارک سگ اداری ادینبورگ را دریافت می کند


مجموعه ای از ساختمان های اداری اسکاتلندی در ادینبورگ به طور رسمی بازسازی شده است تا راه را برای یک جامعه تجاری دوستدار سگ باز کند.

Orchard Brae House (OBH) در خیابان کوئینزفری تحت بازسازی گسترده ای قرار گرفته است تا فضای اداری داخلی را به استانداردهای درجه A و درجه B ارتقا دهد.

OBH انواع امکانات رفاهی در محل را با تاکید بر رفاه و پایداری کارکنان اضافه کرده است.

یکی از این امکانات، اولین پارک سگ اداری ادینبورگ است.

دو سگ برای عکس گرفتن روی میز پیک نیک لبخند می زنند.دو سگ برای عکس گرفتن روی میز پیک نیک لبخند می زنند.
OBH می خواست حس جامعه را ایجاد کند و کارکنان را تشویق کند تا پس از کووید را دوباره تنظیم کنند.

این انجمن همچنین شامل یک باشگاه ورزشی رایگان، کافی‌شاپ، سوئیت‌های سلامتی، کمدهای آمازون، استودیوی یوگا، فضاهای بی‌طرفانه، یک پناهگاه باغ، و یک مرکز شارژ EV (خودروی الکتریکی) است.

یک مرکز دوچرخه و امکانات خشک‌کن برای ترویج فرهنگ چرخه به محل کار در نظر گرفته شده است، در حالی که دوچرخه‌های الکترونیکی رایگان نیز برای استفاده کارکنان در طول روز در دسترس هستند تا دسترسی آسان‌تر به مرکز شهر را فراهم کنند.

پل کولتر، مدیر عامل Eden PAM، گفت: “روش های کاری در سال های اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است و پس از کووید، بسیاری از مشاغل در تلاش برای تشویق مردم به بازگشت به محل کار هستند.

اکنون دفاتر باید با الگوهای کاری مدرن سازگار شوند و ESG را در خط مقدم طراحی قرار دهند.

ما در OBH با ایجاد فضاهای اداری منحصربه‌فرد و یک جامعه تجاری نزدیک به هم که باعث می‌شود مردم بخواهند از خانه‌های خود خارج شوند و در محیطی که از تعادل بین کار و زندگی سالم پشتیبانی می‌کند، به سر کار بروند، این چالش را برطرف کرده‌ایم.

«در طول قرنطینه، بسیاری از مردم یک سگ خریدند. اما چهار سال بعد، این صاحبان سگ اکنون با این مشکل مواجه شده اند که پس از بازگشت به دفتر، با حیوانات خانگی خود چه کنند.

ما راه‌حلی برای این موضوع ارائه کرده‌ایم که کل ساختمان را برای سگ‌ها دوست‌داشته‌ایم و یک منطقه ورزشی سرپوشیده اختصاصی برای آنها، اولین پارک سگ اداری ادینبورگ، ایجاد کرده‌ایم.

با عرضه فضای تجاری با کیفیت بالا در مرکز شهر ادینبورگ در حال حاضر بسیار محدود است، OBH جایگزینی مقرون به صرفه و در دسترس برای فضای سنتی ارائه می دهد.

«امکانات داخلی ما از هر چیز دیگری در شهر پیشی می‌گیرد، و تیم اختصاصی جلوی خانه ما تضمین می‌کند که مستاجران ما همیشه در صورت نیاز به پشتیبانی در محل دسترسی دارند.

با تکمیل بازسازی‌های داخلی و محوطه، آنچه ما می‌توانیم در OBH ارائه دهیم، فضای اداری مدرن است، شامل گزینه‌های کاملاً مجهز و مبله، قابل مقایسه با هر مکان در مرکز شهر با بهترین امکانات در کلاس.

“ما در حال حاضر شاهد تقاضای زیادی برای فضای اداری باقیمانده خود هستیم و اخیراً از چهار مستأجر جدید استقبال کرده ایم.”

Innis and Gunn، Ecometrica، Changeworks، Aderans UK و MBM Law در OBH مستقر هستند و فضاهای کاری هنوز برای اجاره در دسترس هستند.

فضاها در حال حاضر از سطح ورودی تا مبله کامل در دسترس هستند، از 2000 فوت مربع تا 45000 فوت مربع برای ارائه خدمات به استارت‌آپ‌های کوچکتر و کسب‌وکارهای بزرگ‌تر.

Aderans UK، اخیرا به OBH منتقل شده است. لیندا آسمپون، مدیر سالن، گفت: “ما در اوایل این ماه رسماً درهای آرایشگاه خود را در خانه Orchard Brae باز کردیم و در حال حاضر شاهد مزایای بزرگی برای کارکنان و مشتریان خود هستیم.

ما مکان OBH را انتخاب کردیم زیرا به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل دسترسی است و فضای کاری انعطاف پذیری را فراهم می کند که می تواند به راحتی برای رفع نیازهای منحصر به فرد ما سازگار شود.

“کمک به مشتریان خود برای احساس خوب اولویت ما است، بنابراین ما ورودی خصوصی خود را ایجاد کرده ایم که به آنها امکان می دهد در خلوت از ما بازدید کنند و مطمئن باشند که قرار ملاقات آنها کاملاً محرمانه است.

«فضای کار ما همچنین برای شامل چهار اتاق مشاوره لوکس، یک اتاق تخصصی تریکولوژی و یک فضای کاربردی چند منظوره برای رویدادها و کارگاه‌ها سازگار شده است که همه چیز مورد نیاز ما را در یک مکان فراهم می‌کند.

“این یک حرکت هیجان انگیز برای ما بوده است و ما مشتاقانه منتظریم تا بخشی از جامعه OBH باشیم زیرا در ماه های آینده بیشتر رشد می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید