
اندازه بازار محصولات عدم تحمل غذایی 12145.6 میلیون دلار در سال 2020 ارزش گذاری شد و پیش بینی می شود تا سال 2031 به 22654.4 میلیون دلار برسد و CAGR 5.9٪ را ثبت کند.
پورتلند، اورگان، ایالات متحده، 17 سپتامبر 2022 /EINPresswire.com/ — بازار محصولات عدم تحمل غذایی در نتیجه پیشرفتهای پزشکی که مطالعه کرده و درک محکمی از پاسخهای مختلف سیستم ایمنی ارائه کردهاند، رونق یافته است و به مشتریان اجازه میدهد انتخابهای آگاهانه داشته باشند. هنگام خرید مواد غذایی علاوه بر این، افزایش ترجیح مصرفکننده برای برچسبگذاری و ادعای موادی مانند «بدون لاکتوز» و «بدون گلوتن»، بازار این محصولات غذایی را به حرکت درآورده است.
نمونه PDF رایگان این گزارش را درخواست کنید (فروش فلش تا سپتامبر 2022): https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/1384
بازیگران پیشرو بازار: –
نستله SA
جنرال میلز، شرکت
آزمایشگاه های ابوت
شرکت کرافت هاینز
دکتر Schär AG / SPA
شرکت تغذیه مید جانسون
Danone SA
Fifty 50 Foods Corporation
بولدر برندز، شرکت
شرکت کلوگ
پیشنهاد برای مدت محدود – اکنون خرید کنید و تخفیف انحصاری در این گزارش دریافت کنید https://www.alliedmarketresearch.com/checkout-final/15b7e1a9a803e7cd9e125a144b4b7e5b
سناریوی کووید-19
شیوع همهگیری کووید-19 باعث اختلال در فروش صنعت غذا و نوشیدنی از طریق فروشگاههای آجر و ملات شد که منجر به تغییر مصرفکنندگان به سمت کانالهای فروش آنلاین برای خرید محصولات الکترونیکی مصرفکننده شد و در نتیجه باعث رشد فروش آنلاین در محصولات عدم تحمل غذایی شد. صنعت.
این روند در پس از همه گیری ادامه خواهد داشت.
بخش غذای بدون لاکتوز برای حفظ وضعیت رهبری خود در طول دوره پیش بینی
بر اساس محصول، بخش مواد غذایی بدون لاکتوز بالاترین سهم بازار را در سال 2020 داشت که بیش از نیمی از بازار جهانی محصولات عدم تحمل غذایی را به خود اختصاص داد و تخمین زده میشود که جایگاه رهبری خود را در طول دوره پیشبینی حفظ کند. علاوه بر این، پیشبینی میشود که همان بخش از سال 2022 تا 2031 بالاترین CAGR 7.2 درصدی را نشان دهد. لبنیات بدون لاکتوز میتواند مواد مغذی مهم موجود در محصولات لبنی سنتی مانند کلسیم و ویتامینها را به افرادی که نمیتوانند لاکتوز را هضم کنند، بدهد. این دسته از محصولات جذابیت سلامتی گسترده و رو به رشدی در بین مصرف کنندگان دارد. این مزایا و پذیرش مصرف کننده بخش را در دوره پیش بینی هدایت می کند.
بخش هایپر مارکت ها/سوپرمارکت ها برای حفظ موقعیت پیشرو خود در طول دوره پیش بینی
بر اساس کانال توزیع، بخش هایپر مارکت ها/سوپرمارکت ها بیشترین سهم را در سال 2020 به خود اختصاص دادند و تقریباً نیمی از بازار جهانی محصولات عدم تحمل غذایی را به خود اختصاص دادند و پیش بینی می شود که موقعیت پیشرو خود را در دوره پیش بینی حفظ کند. این به دلیل این واقعیت است که آنها به خریداران اجازه می دهند طیف متنوعی از اقلام مصرفی را در یک منطقه پیدا و خریداری کنند. علاوه بر این، انتظار میرود بخش کانالهای آنلاین بیشترین CAGR را با 7.5 درصد از سال 2022 تا 2031 به تصویر بکشد. استفاده از رسانههای اجتماعی و گسترش پلتفرمهای خرید دیجیتال در سراسر جهان به رشد این بخش نسبت داده میشود.
درخواست سفارشی سازی (فروش فلش تا سپتامبر 2022): https://www.alliedmarketresearch.com/request-for-customization/1384
آمریکای شمالی تا سال 2031 سلطه خود را حفظ کند
بر اساس منطقه، آمریکای شمالی بالاترین سهم بازار را از نظر درآمد در سال 2020 داشت که تقریباً نیمی از بازار جهانی محصولات عدم تحمل غذایی را به خود اختصاص داد. در این منطقه کالاهای غیر قابل تحمل غذایی رایج است زیرا مردم بیشتر به فکر سلامتی خود هستند و همین امر منجر به خرید چنین اقلام سالمی می شود. علاوه بر این، انتظار میرود که منطقه آسیا و اقیانوسیه شاهد سریعترین CAGR با 7.1 درصد از سال 2022 تا 2031 باشد. این به دلیل افزایش پذیرش محصولات سالم و افزایش مشکلات بهداشتی در جمعیت است.
گزارش های مشابه:
بازار لیوان های نوشیدنی فعال شده با آب: https://www.alliedmarketresearch.com/water-activated-beverage-cups-market-A07437
بازار یربا میت: https://www.alliedmarketresearch.com/water-activated-beverage-cups-market-A07437
بازار دانه های کاکائو: https://www.alliedmarketresearch.com/cocoa-beans-market-A08729
بازار روغن ذرت: https://www.alliedmarketresearch.com/corn-oil-market-A08752
درباره ما:
Allied Market Research (AMR) یک بخش تحقیقات بازار و مشاوره تجاری با خدمات کامل از Allied Analytics LLP مستقر در پورتلند، اورگان است. Allied Market Research به شرکتهای جهانی و همچنین کسبوکارهای متوسط و کوچک کیفیت بینظیری از «گزارشهای تحقیقات بازار» و «راهحلهای هوش تجاری» ارائه میدهد. AMR دیدگاهی هدفمند برای ارائه بینش تجاری و مشاوره برای کمک به مشتریان خود برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک تجاری و دستیابی به رشد پایدار در حوزه های بازار مربوطه خود دارد. AMR خدمات خود را در 11 بخش صنعتی از جمله علوم زندگی، کالاهای مصرفی، مواد و مواد شیمیایی، ساخت و ساز و تولید، غذا و نوشیدنی، انرژی و نیرو، نیمه هادی و الکترونیک، خودرو و حمل و نقل، فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوافضا و دفاع، و BFSI ارائه می دهد.
ما در روابط شرکتی حرفه ای با شرکت های مختلف هستیم و این به ما در کشف داده های بازار کمک می کند که به ما کمک می کند جداول داده های تحقیقاتی دقیق را تولید کنیم و نهایت دقت را در پیش بینی بازار ما تأیید می کند. تک تک داده های ارائه شده در گزارش های منتشر شده توسط ما از طریق مصاحبه های اولیه با مقامات ارشد شرکت های پیشرو در حوزه مربوطه استخراج می شود. روش تدارکات داده ثانویه ما شامل تحقیق و گفتگوی عمیق آنلاین و آفلاین با متخصصان و تحلیلگران آگاه در صنعت است.
دیوید کوریا
Allied Analytics LLP
800-792-5285
اینجا به ما ایمیل بزنید
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
فیس بوک
توییتر
لینکدین
محتوا توسط EIN Presswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.
rn
rn
لینک منبع rnrnمحتوا توسط EIN Presswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. تیترهای رسانه امروز هیچ مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.","author":{"@type":"Person","name":"EIN Presswire","url":"https ://www.headlinesoftoday.com/author/einpresswire"},"articleSection":["Press-Releases"]"image":{"@type":"ImageObject"،"url":"https://cdn.headlinesoftoday.com/wp-content/uploads/2022/09/allied-market -research-logo2.jpeg","width":954,"height":499},"publisher":{"@type":"سازمان"،"name":"سرفصل های امروز"،"url": "https://www.headlinesoftoday.com"، "logo":{"@type":"ImageObject"، "url":"https://cdn.headlinesoftoday.com/wp-content /uploads/2022/09/The-headlines-of-Today-Logo-1.jpg"},"sameAs":["https://www.facebook.com/jegtheme/","https://twitter.com/jegtheme"]}}